Posts tonen met het label vogelhuisje. Alle posts tonen
Posts tonen met het label vogelhuisje. Alle posts tonen
donderdag 24 mei 2012
Voor de vogels in de tuin
Voor op het blog van de Stempelwinkel heb ik dit vogelhuisje bestempeld. Eerst wit geschilderd met acrylverf en daarna bestempeld met stazon. Ik heb de afdrukken ingekleurd met een kwastje en alcoholinkt.
Abonneren op:
Posts (Atom)
