Posts tonen met het label vogels. Alle posts tonen
Posts tonen met het label vogels. Alle posts tonen

donderdag 24 mei 2012

Voor de vogels in de tuin


Voor op het blog van de Stempelwinkel heb ik dit vogelhuisje bestempeld. Eerst wit geschilderd met acrylverf en daarna bestempeld met stazon. Ik heb de afdrukken ingekleurd met een kwastje en alcoholinkt.